Onsdag

2011-04-06 16:37:54
Allmänt

Idag ringde klockan tidigt, det var dags att gå upp och ta sig en dusch för att sedan ta sig vidare till massagen. Den gjorde inte lika ont idag kändes bättre i kroppen att jag fått ut måna knutor sen förra gången men har forftarande många kvar.
Lovade både mig och massören att jag skulle bli bättre på att strecka ut mina muskler på så sätt hjälper jag mig själv välidgt mycket. Inte bara efter träningen utan till vardags också.

Åkte inom hemköp på hemvägen för att inhandla lite till tacosen jag lagade till mig och david på lunchen. Riktigt smarrigt om jag får säga det själv, men det är väl inte ofta man misslyckas med tacos?

Har inte gjort så jätte mycket mera, skulle tränat idag men blir tyvärr inte så nu. Blir träning, mat och aktivitet på fredag med laget istället:).
Lördag är det dubbel match men kan tyvärr inte vara med på dom eftersom jag ska jobba. Men det kommer flera tillfällen som sagt.

Inför morgondagen har jag inte några direkta planer, få se vad som dyker upp. Måste måla om de 2 stolarna och bordet hemma snart, har bara gjort 2 stycken vita så är lite kvar. Men det får göras när solen tittar fram så man kan vara på altanen i värmen.

Kommentarer
Andreas

Kul att du uppdaterar bloggen igen!

Läser princip varje dag.

2011-04-06 @ 22:01:34
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: