Måndag

2011-04-04 16:03:49
Allmänt

Måndag idag och jag har fått  höra från min kära storebror att jag ska ta och uppdatera lite i min blogg så att jag får väl ta och lyssna lite på honom.. Tycker väl själv att det behövs en uppdatering, har inte haft så bra tillgång till nätet eller dator nu på ett tag.

Har som sagt haft praktik i 1månad på Willys slutade den i torsdags och har haft det riktigt kul och lärorikt. Lärt mig endel sånt som jag inte kunde och sånt som jag fått bättra på min erfarenhet på.
Fick ett samtal idag på morgonen 8:30 från willys där dom undrade om jag kunde komma in och jobba så de var kanon. Gick snabbt från praktik till jobb där.
Så imorgon blir de jobb också, sen har jag fått några till tider som förhoppningsvis blir mera sen innan sommaren. Men härligt att jag fått några nu i alla fall.. Tummen upp för detta!!

Träningsmatcherna har dragit igång nu också, spelade i lördags slutade 0-0 mot snff.  Slutade även med ett sönderskrapat knä och rejält blåmärke och skrapsår på vaden. Inte det allra skönaste när man sen ska ställa sig i duschen och det svider sönder än.

Annars har det inte hänt så jätte mycket är underbart väder ute solen skiner och det är hyfsat varmt.
Är även allsvensk premiär idag på råsunda ett derby dessutom, hade inte varit helt fel att vara där.

Annars idag händer det inte allt för mycket ska se om jag kanske kan kolla igenom lite på nätet angående jobb sen. Ska hämta david på jobbet snart så få bli lite senare i så fall.
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: