Lördag

2011-04-16 16:42:47
Allmänt

Deppigt väder idag. Det är molningt, grått och tråkigt. Usch man blir så deppig när detta vädret tittar hit.
Jag vill ha sol och värme så att man blir lite gladare och piggare.

Händer inte så jätte mycket idag, blir att laga mat ikväll i alla fall. Bakad potatis med egen marinerad kycklingfile, mumma för detta!! Dock ska jag äta hasselbackspotatis (tror jag det heter) för att jag inte är helt 100 på att jag äter bakad potatis.

Har inte gjort så jätte mycket mera än att vi grillade lite igår. Blev lite kött, korv och hamburgare med friterande pommes. Underbart gott!! När grillningen sätter igång då är våren och sommaren här..

Har nästan målat klart möblerna också blir att ta stolarna en gång till bara så skall det nog vara klart sedan.

Som svar till min kära bror så sålde jag hela gruppen för 3000kr, kunde inte fått mera på grund av alla klösmärkerna som blev efter att den stod hemma hos mormor. Så nu kollar jag runt efter nya soffor tror jag hittat en på blooms. Men det köper vi inte fören vi har lägenheten

Har även slängt högtalarna till hemmabiot för att dom var sönder och lite annat smått och gott.

Fick deklarationen i veckan också, underbart att läsa att man ska få tillbaka 9488kr härligt!!!
Den underbara nyheten få avsluta detta inlägget!!
Kommentarer
Andreas

Kul för dig att du fick tillbaka så mycket på skatten!

2011-04-18 @ 06:50:24
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: