Puh

2010-09-01 14:24:39
Allmänt

Nu har jag precis klippt en liten del av gräset, puh det var jobbigt eftersom det var lite blött för solen har inte kommit dit ännu. Var inne en runda i stan innan idag på förmiddagen för att kolla skor med David, vi var i endel affärer men hittade till slut ett par som han kan springa i.

Vi var ute igår och sprang 3km, härligt att springa i en slinga i skogsparti. Känns fortfarande lite i låren men få hoppas på att det inte skall påverka matchen ikväll med B-laget. Samling halv 5 på tuvan så skall passa på att vila lite innan. Kolla lite på tv och bara vila upp mig hehe.

Imorgon ska jag förmodligen söka jobb, blev inget idag för att jag har inte hunnat haft annat att göra.
Nej nu ska jag vila lite, för sen blir de match!



Martina
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: