Aj aj aj..

2010-09-08 21:34:51
Allmänt

Spelade match igår vilket inte gick jätte bra, förlust med 1-3 men var inte vårt bästa spel vi stod mest stilla och sprang inte som vi borde gjort men vi få ta nya tag. Spelade själv inte så jätte mycket eftersom jag hade ont i båda vaderna, kännde det redan på uppvärmningen och sen så blev det inte mycket spel. Provade jogga idag för att se om de gått över men gick 2 minuter sen kom värken. Imorgon ska jag på massage och hoppas på att det kanske kan hjälpa lite, annars är det träning imorgon få se hur det blir med de. Ska ta med mig löparskor och jag ska göra något annat. Surt att det ska bli så nu när man är tillbaka och säsongen nästan är slut, men få hoppas på att det går över snabbt.

Annars en lugn dag, inget nytt.
Imorgon blir det massage och sen träning. Fredag ska jag se om jag kanske kan söka något jobb.

Nej om man skulle glo runt lite på nätet, innan sängen kallar..
Kommentarer
sara

att jag gör :D ska du spela? ;)

2010-09-15 @ 11:19:22
URL: http://sarahelmine.devote.se
Aliss

Har du lagt ner bloggandet eller? :P

2010-10-05 @ 12:00:46
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: