Söndag

2010-10-17 13:04:39
Allmänt

Nu är jag hemma i trönninge lite och har precis lagat mig lite mat som jag lyckats trycka ner i magen. Lite energi behöver jag innan träningen drar igång inomhus idag. Vi ska som sagt börja träna inomhus idag, ska bli skoj och se hur det går.

Igår var jag och David och hälsade på pappa och Ella. Väldigt trevligt hade vi med fika och bra sällskap. Vi stannade länge och det blev även en pizza och lite ishockey på det.
När vi kom tillbaka till Halmstad blev det film, men jag somnade i soffan, fast det var en bra film och jag ville se den, men den var 2,30 lång så kanske inte var så konstigt.?

Ikväll blir det hem till David sen i veckan ska jag väl söka jobb som vanligt, annars har jag inte så mycket annat planerat.

Ska som sagt fixa mina bilder på kameran så jag kan lägga in lite här när jag skriver inlägg.

Nej nu blir det tv innan träningen börjar!!

Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: