Sjuk?

2010-10-28 11:23:29
Allmänt

Torsdag idag och jag har huvudvärk, känner mig lite smått sjuk och väldigt seg. Har sovit hos David hela denna veckan så har inte varit så mycket på nätet det är därför det inte har blivit någon uppdatering...
David är nämligen förkyld så det är väl därifrån jag har fått detta anntar jag? Tog en dusch innan men det var allt annat än skönt kändes det som, så det får bli en vilo dag idag, fast jag ska nog byta däck på bilen hemma sedan eftersom verken mamma eller zinke kan göra de på grund av att de har ont i armar och rygg.

Nästa vecka ska jag jobba på mammas jobb genom att inventera, skönt att jobba en hel vecka fast det bara är 2,5 timme per dag och att tiderna är klockan 05:00 - 07:30 ja jag lär väl vara trött nästa vecka om inget annat?

Har även fått reda på att min kära bror ska flytta till Norrland, tråkigt att han flyttar men det går ju ses. Önskar dig all lycka till där uppe och hoppas att du kommer trivas:)

Nej nu blir det nog tvn eller en macka eller något känner jag orkar inte anstränga huvudet vid denna burken längre..
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: