Samsung Wave

2010-10-19 19:03:39
Allmänt

Jag har köpt en ny mobil, en samsung wave blev det. Är hel nöjd så idag har jag köpt ett "skydd" som jag satt fast så inte skärmen ska repas och allt vad som kan hända med den. Man vill ju inte ha en repig skärm det första man får.

Ska även till något företag imorgon och "visa upp mig" och sedan ska jag dit på information på fredag. Kanske inte det jobbet jag vill ha men jag får ta de i början och söka under tiden i så fall. En inkomst är en inkomst.

Annars har det inte hänt för mycket, tar de lugnt och söker jobb för fullt. Imorgon blir det en runda in till stan eller ja jag "bor" ju inne i stan nu hos David så det är inte så långt, sen har jag inga mera planer än att "visa upp mig" som sagt.

Torsdag bär det av till Jönköping för hockey ska bli trevlans.

Förresten mobilen har sjukt bra kamera som filmar sjukt bra. Så få filma lite snuttar med den eller vad tycks?:)

Nej nu blir det lite surf sen blir det tvn för min del!! Nästa vecka kommer min bror på besök, det är tummen upp!!
Kommentarer
sara

vad är det för jobb du fått? :)

2010-10-20 @ 23:27:22
URL: http://sarahelmine.devote.se
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: