Onsdag

2010-10-20 18:00:29
Allmänt

Nu är vi inne på mitten av veckan, var och "visade upp mig idag" hon ville bara se hur jag såg ut i princip så ska dit på fredag igen. Är riktigt kluven till det jobbet:/ Får iprincip lika mycket där som jag får nu av att inte göra något alls.
Sen är det dåligt betalt per timme, inget jag vill egentligen men men.

Har inte gjort jätte mycket idag gjort lite saker i stan och så annars inte mycket mera. Sitter nu vid Davids dator och uppdaterar lite medans han är och skejtar.
Imorgon blir det bil mot Jönköping och lite springning på förmiddagen, får hoppas vädret håller uppe för idag har det varit skit väder regnat är vad det har gjort hela dagen!!

Nej nu blir de lite surf sen tv..
Kommentarer
Michelle

Vad e det för jobb?

2010-10-23 @ 17:37:47
Nina

Haha men du sa ju att du inte skulle söka där ;P ljugarn ^^ Inget pinsamt att jobba där ju :D jobb som jobb ju!

2010-10-25 @ 10:11:40
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: