NU är det helg!!

2010-10-29 11:37:29
Allmänt

Ja fredag innebär början på helgen underbart, tummen upp för det. Dock får jag ta tummen ner nästan direkt, eftersom någon har hackat sig in på min hotmail... Varit tvungen att göra ny mail, facebook och mail. så du är allt nytt.. Det jobbiga blir att bli vän med alla igen och få allas msn osv.

Om en liten stund kommer David hem på lunch sen så ska jag in till stan och handla lite och sen blir det bussen hem. Får äta något när jag kommer hem och sen ikväll blir det bussen in till stan igen först hem till Nina där vi ska göra oss iordning sen hem till Natha där det väntas mat och en trevlig kväll.

Ja nej om man skulle försöka få tag på Nina vilket inte går så bra hahah
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: