Härlig träning.

2010-10-17 19:04:20
Allmänt

Skönt att komma igång med träningen igen, blir sådan fart när man tränar inomhus. Hade bra spel idag och förmodligen har jag träningsvärk imorgon efter alla övningar vi hade i början för benen och armarna och allt.
Hemma hos David nu, han är dock ej hemma ännu han är fortfarande i hallen. Men han droppar väl in om en stund.
Blir väl någon mat sen och även film skulle jag tippa på.

Förresten så beställde vi biljetter till Hv-dif på torsdag, jag mamma och zinke ska gå. Var något år sedan jag var och kollade så de ska bli kul. Inga höjdar platser men de är nog helt okej hoppas jag på.

Ja nej om jag skulle ta och torka mitt hår och sedan sätta mig framför den andra burken.

Imorgon är det nya tag som väntar!!
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: