Fredag

2010-10-22 18:17:50
Allmänt

Igår var vi på ishockey i Jönköping men det slutade med förlust med 2-0. Jag säger som jag alltid tyckt att Hv är lite av ett lag som har flytet på sin sida, medans dif hade lite otur enligt mig. Funderar på att ta en match till vet inte om det blir Hv-dif igen kanske, men hade tyckt det varit skoj att åka till hovet och kolla men det är en ganska bra bit till stockholm för lite hockey. Men det tåls tänkas på!!

Nu är det helg och det blev inte riktigt som jag planerat innan inför denna dagen. Men jag känner mig ändå ganska lättad och det känns okej ändå. Hade lite beslutångest hur jag skulle göra men jag tror jag gjort rätt ändå, så få vi se hur det går nu men det ska nog gå bra.

Helgen kommer bli lugn, ikväll blir det matlagning, blir blir egen marinerad kyckling med hemmagjord klyftpotatis, sallad oc currysås. Jag längtar tills jag sitter och äter maten blir hungrig jag bara skriver den här nu.

Imorgon ska jag hem lite och rensa källaren med min kära mor vi ska länga massor med saker har jag bestämt!!

Söndag blir det träning för hela slanten, 2 timmar inomhus!!

Ska sätta mig och planera nästa vecka vad som hända skall, blir nog en bra nästa vecka det ska jag se till i alla fall.

Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: