10 dagar

2010-10-15 17:05:22
Allmänt

Ja så många dagar har det gått sen förra uppdateringen, nu får det blir skärpning på detta. Har i och för sig mina små skäl till varför de blivit som det blivit. Har nämligen inte någon uppkoppling på min dator för tillfället. "Bor" hemma hos David medans hans mamma är iväg, så jag har inget nät på min och det blir inte att jag sitter vid hans dator så mycket. Har i alla fall tagit lite smått med kort men hittar inte min sladd till kameran så det får vänta lite, kan nämligen inte sätta in minneskortet i hans dator.

Men annars har det inte hänt så mycket, söker jobb som vanligt ligger i och försöker hitta något ledigt. Har haft endel otur när jag precis skall lämna in ansökningar så har vissa precis anställt. Men nya tag är det som gäller.

Utomhussäsongen är slut och på söndag börjara vi inomhus, både kul och lite trist att vara inne tycker jag. Men man får träning sen så springer jag även ute. Lite smått kallt och jobbigt att springa ute nu bara men det är smällar man får ta, sen blir man varm i kläderna efter någon minut.

Imorgon ska jag och David till Bredaryd och hälsa på min kära far. Var evigheter sen jag var hos honom och hälsade på, blev aldrig något innan eftersom vi bodde i Malmö. Ska även ta en runda på Tånnö imorgon inom min mormors grav, lägga lite blommor och ett hjärta som jag köpt.

Så imorgon ska jag hem och hämta sakerna sen inom blomsterlandet och köpa lite blommor. Kvällen vet jag inte vad vi ska göra riktigt få ta det som det kommer.

Nej nu ska jag väl surfa lite och sen sätta mig vid tvn eller nått.
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: