Väntar fortfarande....

2010-11-12 11:22:41
Allmänt

på svar från 3 ställen nu, usch det är så jobbigt att bara gå hemma och hoppas men jag tror samtidigt att jag inte kommer få något av det tyvärr. För dessa ställerna är svåra att komma in på, men jag är nöjd att jag blivit utvald till intervju men sen så vill man även komma vidare ett steg till. Men vi få se och jag hoppas på det bästa i alla fall.

Har varit en runda i stan idag och gjort lite saker och nu är jag hemma hos David och sitter här och kollar runt lite.
Ska snart slänga in lite mat i ugnen så det är klart när han kommer på lunch.

Ikväll händer inte mycket blir väl lugnt som vanligt, sen imorgon har jag inte några direkta planer söndag blir det däremot träning!!
Kommentarer
Andreas

Oj, visste inte att det var så många som tre ställen, hoppas verkligen att det blir något med någon av dem!

2010-11-12 @ 14:39:01
sara

man ska aldrig säga aldrig =)

2010-11-12 @ 15:42:57
URL: http://sarahelmine.devote.se
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: