Tisdag

2010-11-16 13:46:20
Allmänt

Det är som när man sitter ensam hemma mitt på dagen man undrar vad man gör med sitt liv? Tankarna snurrar runt och man undrar varför man bara sitter på röven utan att något händer? Visst jag söker jobb varje dag och försöker så gått jag kan, men jag har inte lyckats komma ända fram ännu....

Det är nu man saknar jobb, att få en inkomst att ha en egen lägenhet att bo i, att göra vad man vill hur man vill med den. Att gå upp varje morgon och göra det till en vana, att gå till jobbet och har en lunch rast. Små saker kan bli så stora och viktiga i ens liv.
Jag vill ha ett jobb så att allt runt om löser sig, så jag kan få ett eget boende och känna att jag har något eget.

Det börjar bli jobbigt och tråkigt att gå hemma utan jobb dag in och ut och bo hemma utan att kunna möblera hur du vill och bara vara. Jag vill att det löser sig nu, just nu men så enkelt är det inte som om man skulle trycka på en knapp. Vissa glider bara in på det dom vill och andra sliter som bara den utan att de ger så mycket resultat.

Jag har ett mål nu det är att jag ska få ett jobb så jag kan få en lägenhet innan sommaren kommer och jag hoppas verkligen att det går snabbare än så. Innan mars månad vill jag att det ska vara löst annars vlir det ett jobbigt halvår framför mig!!
Kommentarer
Andreas

Men den inställningen du har och så mycket jobb du söker så är jag säker på att det kommer ordna sig! Hoppas bara det sker så snabbt som möjligt.

2010-11-17 @ 01:49:56
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: