Tisdag

2010-11-30 13:32:51
Allmänt

Vi kan alla garantera att det är vintern som har kommit till oss, det är inte mera än minus 7grader ute men känns som ännu mera, men det bero på den kalla vinden som blåser här ute. Dom sa igår på tvn att vi upplever det som minus 20grader och det kan jag förstå. Men det jag fryser om när jag är ute är aniktet o benen lite annars inte så farligt bara men är bra påklädd är de inte några problem.

Idag har jag i alla fall klippt mig är helnöjd faktiskt, man känner sig lite gladare fast man inte borde på något vis. Det är så många tankar som flyger runt i mitt huvud runt i flera varv och dom försvinner inte heller utan dom stannar kvar.

Men jag har några mål nu framöver som jag vill uppfylla som jag vill nå, jag bara måste annars vet jag inte vad. Då blir det bara ännu värre om jag inte når dit. Så jag ska kämpa även om jag ligger långt ner just nu i min motivation.
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: