Onsdag

2010-11-10 10:04:19
Allmänt

Nu är det nya vecka igen dom bara springer förbi känns det som.. Förra veckan var jag på en intervju kändes inte så bra så tror inte det blir något med det väntar fortfarande på att de ska höra av sig.
Var även på en intervju igår min bästa hittills men vet att det är stor konkurans att komma in just på detta stället så tror inte de blir något där heller även om jag är nöjd med min insats. Har även en nu imorgon som jag håller tummarna på annars, känns som det går lite framåt och det lönar sig att ligga i. Så idag blir det hem och kolla vilka ställen jag ej sökt på och ta mig i kragen igen!!

Igår var jag annars på Gekås med mamma och David, hittade lite smått och gott och sååååå lite folk det var där, inte en ända kotte vart var alla? Kanske var det för att de hade varnat för snökaoset? Men vart var den snön kom några flingor när vi skulle hem men annars inget alls? Ja ibland stämmer inte vädret helt!!
Nu är jag klar med julklapparna till barnen iaf har något litet kvar bara har bestämt att dra in lite iår eftersom jag ej har den inkomsten som jag vill ha..

Är just nu hos David blir hem sen vid luchen och sätta mig och gå igenom ställerna, annars händer det inte mycket mera idag.. Imorgon är det torsdag då är det intervju sen blir det väl att försöka söka något jobb.. Sen kommer helgen inga planer ännu, på lördagen kommer min morbro hit och hälsa på lite och ska hjälpa mamma och zinke med en sak bara:) trevligt ett tag sen man sågs:)

Nej nu ska jag väl kolla vidare lite och sitta och funderar lite :)
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: