Onsdag

2010-11-24 11:56:12
Allmänt

Idag är det snö ute när man vaknar snöade igår kväll och det ligger faktiskt kvar nu, men det är inte mycket snö bara lite smått på marken. Jag hade hoppats på att jag skulle fått in mina pengar idag från Fk men så var inte fallet kommer väl imorgon för hoppningsvis. Tänkte ta en runda till stan men nu är de inte lönt när de klirrar tomt i kontot.

Jag har i alla fall gjort lite mackor som är inne i ugnen nu, ska käka de när David kommer. Blir nog att jag stannar lite längre idag tills han slutar tror jag, surfa runt lite och kollar lite jobb och företag känner jag att jag behöver göra.

Händer inte så mycket mera, är jobbigt att vara hemma varje dag jag vill ut och jobba och känna att jag gör något men det får väl ta en tid till då anntar jag. Det är bara så segt att gå hemma dag in och dag ut. blä.

Julafton börjar närma sig med små steg, jag ska inte köpa så mycket klappar i år för att jag inte har någon ekonomi, har köpt något litet till min bror blir något litet till syster också. Sen kom jag och pappa överrens om att inte ge något och mamma vet jag inte ännu. Viktigaste är att de små busungarna få, men deras julklappar är redan klara med, blir något litet till dom med:)
Ska vara med David på julafton har vi bestämt, blir jul här i Halmstad. Hans mamma ska iväg till Örebro men han ville inte med så jag erbjöd mig att vara med honom så han slipper vara själv:). Det blir första julen tillsammans faktiskt, vi har inte varit tillsammas annars på julafton så det blir mysigt:) BLir lite mat och så kanske vi bakar något gott vem vet:)

Nej nu kallar mackorna på mig hejhej
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: