Onsadag

2010-11-03 13:20:16
Allmänt

Idag var det segt att gå upp när klockan ringde 04:25 usch ville bara sova vidare men det går inte när man ska jobba. Gick bra på jobbet rökna räkna räkna....
Efter jobbet åkte jag hem åt lite frukost sen degade jag lite i soffan innan det var dags att göra sig iordning för jobb sökning. Sökt på 5 ställen idag men ingen som varit i behov av folk.. ´Sen blev det hem till David för att hålla honom sällskap på hans lunch, på vägen hem åkte jag inom mc donalds för lite mat till mig så nu har jag precis ätit och funderar på att elda ska se om de finns något i källaren..

Har fått mina pengar idag äntligen yeah!! Nej om man skulle kolla läget i källaren för sen ska jag hämta mamma och sen handla!!

Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: