Måndag

2010-11-22 11:14:11
Allmänt

Jag får börja med att säga Grattis till min bror som fyller år idag, hurra hurra hurra!! Hoppas du får en fin födelsedag!
Helgen har annars varit bra, fredags blev det pizza och slappekväll. I lördags var det tidigt morgon och ner till Helsingborg för cup, vi kom tyvärr inte vidare men kul var det!!
Igår var jag och mamma hos min kära bror och grattade honom och hade det kul med fika, wii och umgicks för fullt!!

Sov hos David inatt, så sitter nu här och väntar på honom till lunch. Var ute en sväng ner till båten för att hjälpa zinke med en sak, annars har jag inte gjort så jätte mycket mer än.
Blir väl hem sen måste tvätta lite känner jag kläderna börja försvinna tycker jag. Sen blir det väl inte mycket mer.

I veckan ska jag försöka vara aktiv svårt att vara de nu innan jul när allt är upptaget men man får väl göra sitt bästa och ändå fortsätta.

Nej nu ska jag surfa vidare, och ännu en gång Grattis Andreas:)
Kommentarer
Andreas

Tack så mycket!

2010-11-23 @ 02:10:05
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: