Fredag

2010-11-26 11:38:47
Allmänt

Usch jag har så svårt att komma upp på dagarna men det är inte så konstigt har man inget att gå till då går man inte upp man försöker men man kommer inte upp.
Idag är det i alla fall fredag och jag har äntligen fått mina pengar både från mammas jobb mer än jag trodde så det är kul, och sen från fk. Ska försöka hålla i dom nu så att jag har något att leva på, men jag har min systersfödelsedag nu snart och sen 1-2 små julklappar att handla men det går inte åt så mycket till de och jag vet nog redan vad jag ska köpa:).

Ska som sagt till Ullared idag en liten runda, min bror var där igår och vanade mig för att åka dig, "ta ditt sunda förnuft och stanna hemma" eller något liknande skrev han hehe. Men jag vet vad jag ska köpa så blir nog inte så farligt.

Funderar på om man kanske skulle äta tacos ikväll sedan också eller om det kanske blir imorgon vi få se vad klockan hinner bli och hur trött man är:).

Idag flyttade min kära bror till sin Gabriella i långsele, hoppas ni kör försiktigt i detta väder men det vet jag att ni gör:)

Nej nu är det dags att köra in maten i ugnen, för snart ska jag äta:)
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: