Blött...

2010-11-23 11:31:54
Allmänt

Idag är det en blöt dag, kommer ner snöblandat regn och de suger allt bli r blött.. Stod och väntade på bussen och hade allt detta mot mig vart helt blöt och byxorna usch kallt.. Men nu är jag inne i varmen i alla fall.
Händer inte så jätta mycket idag var på intersport en runda och snart ska jag göra mackor till David sen ska jag hem. Där får vi se vad som väntar blir väl att tvätta idag igen tror jag tog 3 maskiner igår blir väl idag med så jag får lite rena kläder, tvättar ju inte bara mina kläder utan allas självklart!!

Till helgen flyttar min bror till norrland, buhu tråkigt men skoj för honom:) men jag ska hälsa på om jag får hehe :)
Nej nu får jag smita vidare
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: