Vart är min sol?

2010-05-24 14:47:53
Allmänt

Vädret är trist jag vill ha sol och inte bara mooooln hela tiden!! Vart är min soool?
Idag är det dags för match, så nu är det bara att börja tagga för matchen för att sedan kunna ta det 3 värdefulla poängen som vi måste ha. Viktiga poäng för vår del.
Känner att idag är jag på g, dag ska jag inte släppa förbi någon i första taget idag ska vi ha 3poäng så är det bara.

Sitter just nu och lyssnar på musik och snackar med Johanna, en riktigt skön tjej de!!!
Dricker lite Coca Cola och en snickers för att få lite energi hehhehe:P.

Annars har det inte hänt så jätte mycket mera idag, ska diska om en stund, mått lite sådär idag så får ta en städning imorgon. Imorgon kommer även lönen in, det är tummen upp!! då blir man lite rikare, men skall ändå användas till räkningar så de försvinner lika snabbt haha:P.

Nej nu ska jag surfa vidare lite innan jag ska diska och sen dra till samlingen!!
Kommentarer
Andreas

Hur gick matchen?

Och kan man hitta er tabell och resultat någonstans?

2010-05-26 @ 01:42:58
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: