Våfflor, varför ej?

2010-05-20 12:05:23
Allmänt

Redan torsdag idag och imorgon är det  fredag redan helg. Ohh jag bara degar här hemma ska börja göra mig iordning sen slänga i något i magen så jag får lite energi o mat i mig. Vid 15-tiden ska jag till netto för en lite intervju och prata lite om extra jobb och så. Hade varit skönt om det hade kunnat bli ett till extra jobb inte helt fel.

Igår vet jag nästan inte vad jag gjorde, var inom jobbet och försökte hitta någon som kunde jobba för mig den 3juli, sen inom cubus o köpte 3 plagg varav 1 skall lämnas tillbaka. Åkte hem och överraskade David med mat, hasselbackspotatis och kycklingfilé det var mumma!! Åt även kladdkaka på kvällen som David gjorde.

Funderar på vad man ska äta idag? Kanske lite våfflor till efterrätt i alla fall, hade inte varit helt fel med jordgubbar och glass till det hehe.

Nej ska ringa mamma en snabbis och sen göra mig iordning så att jag slipper stressa sen, som det ofta blir haha :P.

Tjoaaa
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: