Underbart väder!

2010-05-29 18:41:07
Allmänt

Solen skiner och jag inväntar David och Magda för grillning! Dock blåser de ute, men som tur är kan vi sitta på alltanen. Där ute steks man just nu, underbart varmt och jag hoppas det håller i sig någon timma till!!
Blir lite kött och "bajskorvar" som vi kallar de, vet inte vad de heter egentligen, är färs med tacokryrydda och lite smått och gott. Sen självklart vitlöksåsen också.
Blir ingen dricka ikväll bara Cola, men det räcker !!

Klippte mig idag, blev helt ok! Har dock börjat fjälla i pannan blä nästan på näsan med, så det är bara att smörja, men som det sved i pannan är de inte konstigtr att jag fjällar. Nej nu ska jag fixa lite innan de kommer, Tjaaao!!
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: