Tisadag!

2010-05-19 11:35:51
Allmänt

Solen skiner ute men börjar bli molningt, hoppas på att de inte blir helt mulet bara utan att vi får lite sol idag och lite värme. Men vi få se hoppas på det bästa. Gick upp klockan 08.00 idag för att jag hade tvätttid skulle tvätta mina träningskläder och benskydd som inte luktade så speciellt gott om jag säger så. Blir snabbt ofräscht när de används (benskydden) och inte tvättas. Tvätten hänger på tork, men är nog redan torr för längesedan men har inte orkat hämta de ännu, kan hänga där till klockan 12 så det är 30 minuter kvar ungefär.

Var träning igår som sagt, härligt att träna var ett tag sen jag gjorde de. Planen var inte den bästa dock. Hade bara gegga under skorna efter några minuter, så inget super grepp. Var bara 7 på träningen men det är träning imorgon igen och det ser jag fram emot!!

Ska även till Netto imorgon med, så får se hur det går med det!! För att svara på din kommentar kära broder så ska David vara på Audi som han är på nu! Så de blir skönt att ha honom här i sommar.

Ska snart iväg till jobbet och kolla om någon kan ta mitt pass i juli en dag. Hoppas det är någon som kan den dagen!!
Sen ska jag inte göra så mycket har inga planer. Tänkte dra ut lite med David idag efter att han kommit hem, och njuta av vädret. Sen ikväll kanske det blir lite våfflor,glass och jordgubbar. Det låter inte helt fel tycker jag!!

Nej dags att göra sig iordning, sen ta tvätten och efter de bussen till Värnhem!!
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: