Tankar!

2010-05-18 11:48:56
Allmänt

Ops nu var de lägesedan det var någon uppdatering. Har haft mång tankar, mycket tänkande och inte alltid positivt tänkande som har gjort att jag inte orkat uppdatera något.
Tankarna har varit hur det blir till sommaren, blir jag själv, måste lägenheten sägas upp eller hur blir de? Jobbiga tankar, jobbiga stunder. Livet är inte helt felfritt och glatt hela tiden.

Jag vet inte vad som har hänt sen senast i alla fall, inte så mycket anntar jag.
Idag har jag inte gjort så jätte mycket hittillls bara suttit i soffan och degat helt enkelt. David ringde imorse och berättade den glada nyheten att han får sommarjobb. Jag är lättad, glad, och ler. Blir inte ensam över sommaren, vi kommer bo tillsammans, behöver inte säga upp lägenheten nu, och fram för allt han få jobba med det han vill!!
Ett stort Grattis, som du kämpat!!!

Det känns som jag blivit lite lättare och kan slappna av lite. Idag ska vi äta lite god mat bara för de, eller tacos i alla fall. Längesedan vi åt de, så det ska bli mums. Hinner precis äta det innan jag ska iväg på träning, var ett tag sen jag var där nu pga olika saker.

Veckans Planering:

Måndag: Tvätta
Tisdag: Träning
Onsdag: Tvätta
Torsdag: Intervju på Netto, Träning
Fredag: Tvätta
Lördag:??
Söndag:??

Man kan undra varför vi tvättar så ofta egentligen, men det gör vi egentligen inte. Vi bokar i den lilla tvättstugan bara för att David skall kunna tvätta sina jobbar byxor och jag mina träningskläder. Så Onsdag & Fredag är de jobbarbyxor och träningskläder som bara tvättas typ.

Skall på intevju på torsdag på Netto på Värnhem, dom ringde igår och undrade om jag var intresserad av extrajobb och till sommaren. Berättade att jag redan hade ett extrajobb och sommarjobb men att jag gärna jobbar extra hos dom med. För jobbar inte så ofta nu, och sen är de erfarenhet och kontakter!!
Så vi få se hur det går, om han tycker jag verkar intressant.

Om en liten stund ska jag gå och inhandla lite till tacosen, annars inte göra så mycket. Har tänkt hälsa på min syster i Jönköping innan jag börjar jobba till sommaren. Ska försöka planera in det på något vis!!:)

Heeeeej!!
Kommentarer
Andreas

Skitkul att David fått sommarjobb! Var ska han jobba någonstans? Hoppas det går bra på Netto!

2010-05-19 @ 01:38:27
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: