Söndag

2010-05-02 21:23:10
Allmänt

Så nu var snart denna helgen slut också. Helgerna bara springer förbi känns det som.
Vi spelade match i fredags men det gick inte så bra, inte för fötterna och inte för laget. Vi förlorade med 1-3 och mina fötter var katastrof. Även om jag hade tejpat mina skavsår hjälpte det inte. Spelade ungefär 60minuter sen gick det inte längre. Har fått under stortån nu med huden har gått bort och på hälen men hoppas på att det ska bli bättre i veckan.

Idag har mamma och zinke varit här, ,drack lite kaffe sen åkte vi till entre till mitt jobb och kollade skor. Dom hittade varsina skor så jag betalade och fick 20% rabatt såklart. Härligt!! Sen åkte vi hem och lagade mat och sen var de tvungna att åka hem. Det var vägarbeta på vägen så därför var det tvungna att åka tidigare för zinke skulle jobba. De satt i kö i över 1 timma, segt hatar sitta i kö.

Dom hade förresten med sig bordet vi fick av syster och cd stället! Det blev kanon!!

Nej nu ska jag sega mig i tvn.  Heeeej
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: