Oh inget vidare.

2010-05-26 11:07:09
Allmänt

Nej som överskrifte säger så gick matchen i måndags inget vidare, förslust med 7-3. Resultatet var inte rättvist för enkelt blev det för dom, 4-3 hade varit mera rättvist om jag får säga min mening. Vi hade ett jätte bra lag, men vi är inte samspelta, vi är inte tillräckligt många på träningarna och då blir det att man inte blir samtspelta. Igår var vi nog 11 på träningen och det var ju bra, senast var vi bara 5 stycken och de funkar inte i längden. Vi ligger fortfarande sist med 0 poäng, jag har aldrig varit med om något liknande att de gått så här. Men somo sagt vi har ett bra lag med bra spelare men är inte nog samsspelata.
Ledigt idag och träning imorgon igen då får vi hoppas på flera spelare, sen är de match på fredag igen men då kan jag inte vara med.

Dm match borta mot höllviken


Blev stämplad rätt rejält på matchen tån är blå och runt om också. Ser inte ut att göra ont men när man blir de känns det jävligt mycket.

Annars har det inte hänt så jätte mycket i veckan. Ska få Annes tider för 3-10juni för hon ska åka iväg på lite semester en sista minuten resa. Så det ska bli skönt att få jobba lite!! Sen väntar jag fortfarande besked från Netto om det blir något där eller ej.

Nej ska väl göra något nu, sen blir det tvätta 16-20 idag. Solen skiner just nu så kanske blir en lite promenard sen!!
Kommentarer
Andreas

Tråkigt med förlust =/



Fan tvättar du varje dag eller!? ;)

2010-05-27 @ 01:57:55
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: