Halmstad

2010-05-28 22:52:18
Allmänt

Är i Halmstad nu hos mamma och hälsar på lite! Sitter och små surfar lite och har överfört lite bilder sen bowlingen i värnamo, bättre sent än aldrig! Hittade lite roliga bilder på min kära bro hehehe.
Ska ringa in till frisören imorgon och se om dom har någon tid till mig, tvekar på det men man kan alltid hoppas, måste klippa mig känner jag!

Jag och syster!

Nej ska väl glo runt lite nu, o snart smörja in min lilla bränna hehe. Fick sms av Johanna innan att matchen inte gick så bra idag heller, fan måste vända på detta nu!.

Nej nu ska jag vidare, tjao!
Kommentarer
Laura

Heloooj Martinish. Haha jasså sitter du i solen och solar för mycket haha;) Puss

2010-05-29 @ 09:50:40
URL: http://bubawi.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: