Bränd Gris!

2010-05-27 10:48:53
Allmänt

Ojojojoj eller ska jag säga ajajaj, var som sagt ute igår med Johanna i solen vid havet och när jag kom hem brände det i hela ansiktet, och som sagt röd som en gris såg jag ut, men inte på alla ställerna i ansiktet men ser ut som en röd gris hahah. Vaknade idag och tänkte nu har de nog gått över men de har de självklart inte. Är fortfarande stekt känner mig nästan svullen. Skulle gjort massa saker idag men de får nog bli imorgon istället. Är hemskt att gå ut när man ser ut så här.

Idag får jag se vad som händer som sagt. Till min kära bror så tvättar jag inte mycket varje gång jag tvättar.
Har den stora tvättstugan 1gång per vecka, sen har vi en liten på varje våning. Där tvättar jag mina träningskläder efter träning och match om jag inte har tid i den stora. Det är därför det verkar som jag tvättar mycket, men det är som sagt bara träningskläderna.

Imorgon bär det nog av till Halmstad över helgen får se om det blir grillning på fredag med flickorna, bero på vädret, blir i alla fall grillning på lördag med David för då ska de vara bra väder! Sen få vi se om ajg kan njuta av vädret lite om de kommer lite sol kanske. Men ska inte bränna mig igen hahah eller kan man ju aldrig lova sig själv.

Nej nu ska jag hitta på nåt heeeej!!
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: