Små sjuk.

2010-03-17 14:11:43
Allmänt

Nu är det nästan 3 veckor sedan jag uppdaterade. Har inte hänt så jätte mycket, har varit på någon intervju och lite så. Känns som det håller på att gå uppåt i alla fall. Tränar fotboll nu med, med lilla torg ff. Igår skrev jag på papprerna för en utlåning så nu ska de skickas till trönninge sedan till förbundet där tror jag. Så det dröjer väl någon vecka innan jag har blivit klar för spel antar jag.

Ligger i soffan och degar idag mådde inte så jätte bra så blir hemma idag. Imorgon väntas det möte sedan blir det att söka jobb hos några arbetsgivare. Sen på kvällen blir det träning!!

nej nu ska jag vila vidare, hej så länge!!
Kommentarer
Andreas

Du får gärna skriva lite om vilka du varit hos och sökt jobb och hur det gick, om du orkar :)

2010-03-19 @ 02:23:07
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: