Ny vecka.

2010-03-22 11:25:16
Allmänt

Ny vecka nya tag som man brukar säga. Förra veckan var ingen höjdar vecka för min del inte i slutet av veckan i alla fall. Veckan började bra med intervju och så, men blev mer och mer förkyld och på onsdagen kände jag mig rikgit illa. Vaknade på natten vid 02.00 någon gång mot torsdag morgon, av att jag var hur varm som helst. Gick upp tog febern hade 39 grader mådde pyton kändes som jag skulle spy vilket jag gjorde sen spenderade jag endel tid på toaletten. Sov inget den natten, eller inte mycket i alla fall. Klockan ringde vid 08.00 för jag skulle på möter på torsdag morgon, fick ta och sjukanmäla  mig och var hemma och vila bara. Sov två timmar sedan på eftermiddagen.
Gjorde inte så mycket mer förra veckan varit seg och lite små sjuk.

Men nu är de som sagt ny vecka nya tag som gäller. Har varit på möte idag som vanligt på måndagar, åkte sedan hem och gick inom Ica för att köpa fralla, så nu har jag ätit frukost och ska väl snart åka in på stan. Magda var ute efter ett par sandaler som de inte har i Halmstad så skulle kolla upp vad de kostar. Tror inte det blir något jobb sökt idag, måste skriva lite ansökningar så att jag kan söka imorgon och i veckan.


Veckan ser ut som följande just nu:

Måndag: Möte Academedia, stan kolla upp sandaler till Magda.
Tisdag: Söka jobb, träna fotboll 19:00 - 20:30.
Onsdag: Söka Jobb.
Torsdag: Tvätta 07:00 - 12:00. Söka jobb. Träna 19:00 - 20:30.
Fredag: Till Halmstad.

Så ser veckan ut nu, nej nu ska jag fixa lite sen så blir det stan!!
Kommentarer
Andreas

Mycket jobbsök, det är bra! Måste ju lossna där snart tycker jag.

2010-03-23 @ 00:38:35
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: