Första träningsmatchen.

2010-03-28 23:48:18
Allmänt

Nu sitter jag i Halmstad och är fortfarande sjuk. Halsen är bättre inte alls lika ont som igår men vi får väl se i natt om jag kan svälja eller inte när jag väl ska sova. Har fått lite mer hosta bara men hoppas på att den ska vara över snart med.
Spelade träningsmatch idag med Trönninge första matchen för min del detta året, hade en hyfsat bra chans i första halvlek men satte den inte. Spelade väl ungefär 50-55 minuter i den stilen. Vi vann i alla fall med 2-5.
Har tränat i Malmö men aldrig haft ont någonstans efteråt, men det känner jag ikväll att jag har ont i benen, är väl för att man sprang så pass mycket skulle jag tippa på. Men jag har även käsnliga ben också så kan bero på det med.

Imorgon är det träning med trönninge igen, så även på onsdag. Tisdag kanske jag ska till Gekås, men inte alls säkert, känns inte som om det kommer bli något i nuläget.

Till helgen ska jag och David och kanske min bror upp till Jönköping för att gå på Elmias bilmässa. Skulle inom min syster på vägen hem med, men vet inte hur det blir med det nu. Dom kanske inte är hemma när vi är där. Jag var i alla fall välkommen på måndag när mamma o zinke ska upp (om dom nu kan) men då åker jag hem till Malmö.
Så vi få se hur det blir med den saken. Annars får det väl bli lite längre fram.

Nu ska jag väl inte göra så mycket kanske se om det är något på tvn för jag är inte så trött faktiskt. Få se helt enkelt, ska väl försöka att träffa lite folk i veckan också nu när jag är här.
Kommentarer
Andreas

Du jag tycker inte du ska träna och spela fotboll om du är sjuk eller förkyld, verkligen inte bra.

2010-03-30 @ 01:03:53
Andreas

Du jag tycker verkligen inte du ska träna eller spela fotboll om du är sjuk eller förkyld, det är verkligen inte bra.

2010-03-30 @ 01:04:30
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: