Buss Buss.

2010-03-24 14:22:13
Allmänt

Nu har jag kommit hem, efter att har varit ute sen klockan halv 11 och sökt jobb. Det tar ganska lång tid när man måste åka buss genom hela stan för att komma till ställerna. Först tog jag bussen hemifrån till Limhamn och till Willys och sökte, det är inte många som har jobb och vissa vet inte ens. Sen blev det att vänta på bussen i 5 minuter och åka till Jägersro. Det tar 40 minuter att åka från Limhamn till Jägersro skönt att få sitta ner en stund. Där gick jag till Eko Hallen och hon sa att de hade inte kollat på shemat för sommaren ännu, så de hör av sig vid intresse. Sen gick jag till Toys"R"us, där skulle de inte ta in något alls till sommaren, utan bara till jul. Sen blev det buss igen till ett till Willys. Handlade även lite där för vi ska äta tacos sen när David kommer hem!!
Tog sedan bussen in mot stan, bytte buss på centralen och åkte hem, så man kan säga att jag har väl åkt buss i ungefär liter mer än 2 timmar idag!!

Nu ska jag bara ta de lite lugnt sen vid 4 tiden ska jag laga tacos, sen blir det nog en runda in till stan igen förmodligen med David.

Imorgon väntar det tvätt på morgonen kl 7, sen söka jobb och på kvällen träning.

Tränade förresten igår, vi var 5 stycken på träningen hehe. Vi har tränings match på söndag mot Rosengård. Fick förfrågan om jag kunde vara med, men tyvärr kan jag inte de, ska till Halmstad på fredag!!
Kommentarer
Andreas

Verkligen bra att du söker så mycket jobb, fortsätter du med det kommer det snart nappa någon!

2010-03-25 @ 00:33:19
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: