Yeeeah 1 till jobb!!

2010-06-01 13:56:50
Allmänt

Yeeeah jag har fått en till timanställning det är super!! Nu har jag 2 styvken och ställerna ligger precis jämte varandra, Underbart!!
Jag ska dit imorgon och jobba i 3timmar. Ska stå bakom någon i kassan för det är där jag mest kommer spendera min tid! Ska kolla hur det fungera och sen kanske sitta lite själv. Jag hoppas på att det går bra imorgon så att han vill att jag ska fortsätta att jobba.. Wiiie ser fram emot detta, kanske få sitta lite själv i kassan imorgon om jag känner att jag klarar det!!

Så veckan ser ut såhära:

Måndag: Jobba 11-20
Tisdag: Träning
Onsdag: Jobba 11-14, tvätta 16-20
Torsdag: Jobba 14-20
Fredag: Kanske jobba för Alexandra
Lördag: Inget planerat
Söndag: Jobba 10-15

Fullt upp i veckan men det blir super!! Yeaaah nu ska jag fortsätta med disken, tjaaao!!
Kommentarer
Andreas

Härligt att allt slit ger lite utdelning nu!

2010-06-03 @ 01:59:26
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: