Snart börjar jag jobba...

2010-06-23 10:43:07
Allmänt

Då är vi inne på mitten av sista veckan innan jag börjar sommarjobba. Känns skönt att få in lite mera pengar, fast dock är det inte någora härliga tider jag jobbar, nästan bara 14-20 tider, så det är iprincip bara stängstider. Men man får ta det man får som sagt:). Det blir mera ob om jag jobbar sen så ska inte klaga. Det enda är att jag inte kan vara ute något och njuta av vädret men men det får jag väl ta, få hoppas på bra väder då jag är ledig.

Vaknade upp men extrem huvudvärk idag, usch inget vidare. Men jag ska snart iväg och små handla lite. Sen ska jag se om jag kan ta och sstäda lite här hemma.
Igår var jag innen i stan och hadlade present till Elin som hon skall få nästa helg då de kommer till Halmstad.
Hittade även en klänning som jag känner mig nöjd med!!

I veckan händer det inte så mkt men lite står på listan:

Måndag: Möte kl9, Tvätta Lilla...
Tisdag: Möte Lilla Torg, Tvätta Stora...
Onsdag: Små handla, städa, packa...
Torsdag: Mot Halmstad....
Fredag: Midsommarafton...
Lördag: ......
Söndag: MIN FÖDELSEDAG....

Sen är det jobb som gäller hela veckan måndag-fredag, sen fredag kväll åker vi till halmstad igen slutar 18,15 ska försöka hinna med 7 tåget. För sen på lördagen väntas det en liten sommarfest!!!

Nej om man skulle försöka ta sig i kragen och försöka komma iväg till willys!
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: