Padda

2010-06-07 21:20:52
Allmänt

Oh nu är jag mätt, vi har ätit tacos här hemma, och jag är stor som en padda just nu..
Har jobbat idag, 9-16 städade hela butiken och öppnade själv, dagen gick hyfsat snabbt och jag inhandlade mig även ett par skor hehe, har blivit en  liten sko nörd tror jag hehe.

Imorgon blir det också jobb fast på netto, lite jobbigt med alla dessa koder man skall kunna till alla olika frukter och allt. Men det kan inte ha något krav på att jag skall kunna det efter en dag bara.  Men det går nog bra, ska skriva en liten fusklapp.

Nej om man skulle ta och göra sig sin fusklapp hehe.
Ha de fint, tjaaao.
Kommentarer
Andreas

Du det finns ingen hemsida eller web-butik till skobutiken där du jobbar?

2010-06-11 @ 01:44:10
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: