Nationaldagen!

2010-06-06 16:57:45
Allmänt

Idag är det söndag och våran national dag, solen skiner och det är underbart skönt väder ute.
Idag har jag jobbat så jag har inte hunnit njuta något av jobbet, öppnade själv idag för första gången men det gick fint. Ska öppna imorgon med, jobbar till 16 sen får vi se vad som händer.
Som jag nämn har jag fått ett till jobb på netto underbart!! Även om de bara är vid behov är de fett skönt!!

Nu snart ska jag plocka iordning sen damsuga de sista och moppa som jag inte hunnit göra! Sen blir det dega vid tvn.

Veckan som kommer ser ut så här!

Måndag: Jobba
Tisdag: Tvätta, Jobba, Träning
Onsdag:David slutar skolan, Till Halmstad
Torsdag: Halmstad
Fredag: Halmstad, Match
Lördag: Halmstad
Söndag: Hem till Malmö

MEn som sakt mkt kan ändras är bara söndag idag, kanske blir mera jobb det vet man aldrig!!
Nej nu ska jag ta tag i städandet! Tjaaaao
Kommentarer
Elliot =)

spela match med oss eller mot oss ?;D

2010-06-07 @ 13:34:39
URL: http://sarahelmine.devote.se
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: