Malmö nästa!

2010-06-13 15:37:49
Allmänt

Jaha då var det Malmö nästa, sitter hemma hos mamma lite nu och vilar upp mig. Jobbat ganska mycket i veckan elelr några dagar och även i fredags var jag nere i Malmö och jobbade lite. Blir jobb imorgon med på netto, går lite bättre nu, men fortfarande en massa snabb koder man skall kunna så det är lite si så dära. Blir inte så mycket jobb där i sommar iaf, utan det blir mest på eurosko kanske någon enstaka dag på netto.

Idag är det 2 veckor kvar tills jag fyller 22år. Jag kommer knappt ihåg hur mycket jag skall fylla när folk frågar ibland hahah, börjar bli senil:P.
Min systerdotter Elin fyller 4år nu på torsdag sen är det midsommar på fredag och på söndag fyller jag.

Sommarjobbet förar den 28 juni så det är också snart.

Andreas gå in på www.eurosko.se där jobbar jag, och även på dna-shoes.com. Det är dom 2 butikerna som jag jobbar i fast vi har det som 1 butik. Men det är endå 2 olika:)

Nej nu skall jag packa mina saker david o co kommer väl och grillarvid halv6 tiden....

Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: