Nomy - Cocaine

2010-07-29 22:52:39
Allmänt

Jag har äntligen hittat låten som jag gått och tänkte på och funderat över vilken det kan vara. Med hjälp och tips av Alexandra har jag fått reda på vilken låt det var!! Tusen tack Alexandra!:)

Nomy-Cocaine, ta en lyssning på den om ni inte redan har gjort de, skön låt tycker jag allt.

Satt nyss och funderade över hur tråkigt och hur mycket jag kommer sakna alla tjejer på jobbet när jag slutar.:(
USch det kommer bli riktigt tråkigt att sluta och lämna dom, men man få hålla kontakten via fb och msn.
Bästa jobbet bästa personelen som finns, det är verkligen tummen upp för dom!!

Nej nu ska jag väl glo runt lite på nätet och se om jag hitta något, imorgon är jag ledig men vet inte vad jag skall göra än, få se kanske packa eller bara slöa hela dagen lång.

Sov gott alla


Martina
Kommentarer
Nina

meeeh det är ju min favoriiit låt och artist!! lyssnade mycket på den förr xD

2010-08-01 @ 13:46:21
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: