Lyckad mat!

2010-07-29 18:17:09
Allmänt

Nu har vi ätit här hemma, maten blev lyckad och smakade verkligen mumma!!
Håller på att tvätta lite nu också, man få passa på att göra saker när man är ledig, men ändå vila så man inte sliter ut sig och njuta av sin lediga tid.
Har plockat ner lite tavlor också, måste bara spackla igen hålen så att de inte syns sen. Jag börja känna mig lite stressad inför flytten, allt som ska packar, sen ska det flyttas och sen ska det städas. Flyttar alla sakerna till Halmstad men bor kvar här ett litet tag till eftersom jag jobbar och så, och allt ska städas. Men det blir nog bra till slut.

Funderar på om man kanske ska packa ner lite saker eller ej, men vad ska man packa ner i så fall, svårt att veta tycker jag, man använder i princip allt.

Jaja jag får ta och röra på mig och se om jag kommer igång!!
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: