Jobb jobb jobb....

2010-07-06 11:21:06
Allmänt

Det är var veckorna består av jobb jobb och åter jobb. Det är konstigt när man inte har något jobb då vill man jobba, men sen när man har då vill man ha semester och ut och njuta av de underbara vädret. Idag är det inte så fint väder ändå så det gör inget att jag jobbar.

Dålig uppdatering från min sida, men i helgen har jag i alla fall varit i Halmstad och haft lite grillfest med släkten och även firat mig och elin lite, även jarkko fyllde år. Grattis till oss!!

Jag vill göra om min blogg men vet inte hur, någon som vill hjälpa mig eller komma med förslag. Jag måste ävenlägga in lite bilder så det inte blir så tråkigt att läsa hela tiden..

Men i alla fall veckan ser ut som följande:

Måndag: Jobba..
Tisdag: Jobba, till stan..
Onsdag: Jobba, tvätta..
Torsdag: Jobba..
Fredag: Ledig, pappa o bror kommer på besök..
Lördag: Jobba..
Söndag: Jobba..

Ja som sagt jobb hela veckan, men det blir pengar i slutändan så jag ska inte vara negativ. Nej nu ska jag göra mig ordning, för snart ska jag ta och cykla iväg till jobb!!
Kommentarer
Andreas

Skulle vi kanske kunna sticka till skoaffären där du jobbar och kollar om jag hittar något jag gillar? För du har väl rabatt där? :)

2010-07-06 @ 13:22:17
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: