Jobb dag

2010-07-27 10:37:45
Allmänt

Ja nu är min lilla ledighet slut, har varit ledig sen i fredags, så idag blir det jobb. Jobbar 12-20 så de blir en heldag ungefär med andra ord. Men det ska nog gå fint får vi hoppas på. Har precis ätit lite nu så snart ska jag göra mig iordning sen ska jag ta bussen till jobbet.

Veckan ser ut som följande.

Måndag: Ledig, Bio
Tisdag: Jobba 12-20
Onsdag: Jobba 14-20
Torsdag: Ledig, träning
Fredag: Ledig
Lördag: Jobba 12-18
Söndag: Jobba 10-18

Så lite ledighet i veckan har jag ändå, sen börjar även träningen idag, men jag kan inte eftersom jag jobbar.
Vi var förresten på på igår inception, en lite tänk film men ändå bra.

Nej nu hinne rjag inte skriva mera nu måste jag göra mig klar!!!
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: