Deg

2010-07-30 10:11:20
Allmänt

God morgon alla, idag har jag bestämt mig för att jag inte ska göra något alls. Jag ska bara vara som en deg som ligger i soffan och inte kommer någonstans.
Jag ska bara laga lite mat idag är det tänkt, det ska bli räkgryta fast med kyckling istället. Men måste nog ta en liten runda och köpa lite mera kyckling, har nämligen bara 2fileer hemma, vet inte om det räcker för dom är inte så stora.
Så en liten runda till ica blir de sen ligga som en deg bara.

Nej nu ska jag kolla lite på friidrott på tvn hade jag tänkt och bara njuta av min ledighet, för i helgen är de jobb.
I övrigt så regnar det nästan alltid när jag är ledig och när jag jobbar skiner solen, så irriterande så det inte är sant.


Martina

Kommentarer
Michelle

Det gör du rätt i att dega i soffan! så jäkla underbart när det är sånt här väder :D

2010-07-30 @ 11:57:17
URL: http://michellehasselberg.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: