Tidig morgon.

2010-01-25 13:03:39
Allmänt

Nu sitter jag hemma och ta det lite lugnt. Idag var jag uppe riktigt tidigt, brukar aldrig gå upp tidigt men idag var jag tvungen för att jag skulle på möte, så klockan ringde 07:00 och jag kände bara för att ligga kvar, men möte är ett måste annars blir det inga pengar.

Det gick bra på mötet höll på i ungefär 40 minuter sen fick vi gå, tog då bussen till willys och handlade lite saker som saknades i kyl och frys. Sen var det bara hem lagade lite korv med bröd och nu sitter jag här i soffan.

Väntar på att David skall komma hem sen ska vi kolla upp vart sjukhuset ligger för han ska dit imorgon och rönka foten, så vi måste kolla upp vart det ligger.

Nej nu ska jag surfa lite, uppdaterar kanske sen!!
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: