Super bra helg!

2010-01-31 18:50:11
Allmänt

Nu sitter jag hemma och kollar på tv, tror det är final i handboll har ingen riktigt koll.
Syster, Andreas och barnen kom hit igår och hälsade på! Vi hade det verkligen mys åkte bort till coop och handlade lite lördags godis, barnen blev överlyckliga hehe. Sen åkte vi hem till lägenheten och beställde pizza och sen så väntade självklart Robinsson finalen. När det var slut väntade sängen för barnen och vi "vuxna" kollade på en film på 4an, number 23 tror jag den hette sen blev det sängen.

Idag vaknade vi runt 9- halv 10 tiden, åt lite frukost sen bar det av till aq va kul. Första gången jag var och badade i ett badhus på jag vet inte när, men det var rikgit kul och barnen hade verkligen kul. Åkta ruschkana bubblade i poolen och busade runt, full rulle hela tiden.
Efter att ha varit där 2 timmar åkte vi hem och lagade lite mat, Simon och Elin passade på att spela lite Wii - Mario Galaxy. När vi ätit klart började dom packa ihop sina saker och sedan åkte dom hem, dom har ju ändå nästan 3 timmar hem.

Vi fick en liten present av syster med familj, super snyggt.
Passar in bra på vårt glas bord!! Perfekt!


Nu kommer snart David hem, han är på väg hem med tåget från Halmstad, ska bli riktigt mys att träffa honom.
Imorgon är det 4år med honom, underbara år underbar pojkvän kan inte bli bättre!! Så lycklig!!



Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: