Redan lördag

2010-01-23 13:13:54
Allmänt

Nu är det lördag och det är helg. Sitter här i soffan och kollar på tv och väntar på att Sanela ska skicka sms om att hon ätit klart och kan komma och hälsa på hos mig hihi!!

Mamma och zinke var här i veckan och fixade gardinerna i köket så nu har vi det, och sen så var vi en rund på Ikea, mamma och zinke hadlade lite till deras badrum som dom gjort om och lite annat smått o gott, jag och David hadlade en ny matta till tv rummet så nu är de lite ljusare här inne och sen lite ljus och så. Så nu är de lite mysigare.

Annars har vi väl inte gjort så jätte mycket i veckan vad jag kan komma på nu.

Få säga Grattis till Michella som fyller år idag med!

Nej nu ska jag chilla vidare hej hej
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: