Nöjd.

2010-01-19 22:18:42
Allmänt

Tisdag idag, och klockan är lite mer än 22, sitter och fördriver tiden lite med att kolla på The Hills innan jag ska ner i sängen och sova.
Idag var jag på Fk för att kolla vad som hänt med pengarna, varför det skulle betlas tillbaka, det visade sig att det inte ens var mina pengar utan att det var någons annas pengar. Jag hade redan fått mina för november och december bara det att jag inte kollat riktigt. Men det suger ändå att tro att man fått 9513kr men sen visar det sig att de inte är mina pengar, så jag fick gå in på internet och betala tillbaka 9513kr, som tur var hade jag inte rört pengarna så det var skönt.

Var en runda på Ikea innan idag när david kommit hem från skolan, vi ska nog köpa en ny matta så att det blir lite ljusare i rummet.
Efter Ikea fick jag för mig att dra ut och springa, har inte tränat på över 2 månader så det var otippat. Jag orkade springa hela tiden utan att stanna var väl ute och sprang i ungefär 20-30 minuter, det räckte kände jag efter att inte tränat på länge, så jag är nöjd. Funderar på att börja spela här i Malmö i ett lag, men har inte bestämt mig ännu men det ser ut så, så då får man väl ta och börja springa hahha.

Annars har jag tagit det lugnt nu, suttit och kollat på The Hills, är lite besatt tror jag men alla har vi någon serier vi gillar.

Imorgon kommer mamma och zinke och hälsar på lite, ska fixa gardinerna och dra till ikea lite och lite så, blir nog skoj, skönt att få upp gardinerna i alla fall.

Nej nu ska jag kolla vidare.
Hej Hej
Kommentarer
Elliot kick ass!

Är du också arbetslös? Jag tycker du ska börja spela med ett lag i Malmö :) Då är du ju riktigtp å topp när du kmr tbx t trö ;)

2010-01-20 @ 17:53:03
URL: http://sarahelmine.devote.se
Michelle

De där pengarna borde du inte fått betala tillbaka.. har dom gjort fel så är det ju deras problem! :O man har ju hört om sånna fall där dom råkat skicka över flera summor och inte kunnat ta tillbaka det hehe

2010-01-21 @ 00:32:02
URL: http://michellehasselberg.blogspot.com/
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: