Ingen David

2010-01-29 22:23:35
Allmänt

Nu är det fredag och jag sitter själv i lägenheten. David har åkt till Halmstad för att hälsa på. Sitter och kollar på film, försöker fördriva tiden med film och dator. Det är första gången jag ska sova själv i lägenheten, helt ensam i Malmö, lite jobbigt men jag hoppas på att det kommer gå snabbt och fint.



Idag har jag städat lägenheten och även tvättat.

Imorgon kommer min syster och hennes familj på besök. Det ska bli riktigt kul dom har inte varit här nere ännu och sätt våran lägenhet. Så får vi se vad vi ska göra. Blir i alla fall Robinsson på kvällen.

Längtar till imorgon när dom kommer och längtar efter att baby ska komma hem.

Nej nu ska jag fortsätta kolla på filmen

Hej Hej
Kommentarer
Namn:


E-postadress: (visas bara för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: